مشاوره عشق ؛ ازدواج و زناشویی

نگاهی عمیقتر به واقعیت های زندگی

مشاوره عشق ؛ ازدواج و زناشویی

نگاهی عمیقتر به واقعیت های زندگی

بهترین ازدواج

شاید بتوان گفت بهترین ازدواج ؛ ازدواجی است که در آن طرفین دقیقا یک رویای نهفته داشته ؛  یا لااقل رویا های باطنی مشابهی داشته باشند . در این صورت فرایند ازدواج ؛ احتمالا فرایندی تسهیل کننده و وسیله رسیدن به هدف هم هست .اما اگر ازدواج خود تبدیل به هدف شود و  باعث شود بذر رویاهای نهفته دو طرف تا آخر عمر جوانه نزند و همچنان نهفته بماند ؛ نتیجه اش نارضایتی و خسران است. « از کتاب یک یکی»

نظرات 5 + ارسال نظر
عاطفه چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ق.ظ http://tasnime-eshgh.blogfa.com

سلام
ایده آلهای من برمیگرده به طرز تفکر و در واقع هدفی که در زندگی
دنبال میکنم.علاوه بر معیارهای کلی که هر فردی برای طرف
مقابلش در نظر داره و تقریبا جنبه عمومی داره مثل ایمان حیا
اخلاق خوب و ...من دنبال کسی هستم که اعتماد بنفس و قدرت
بیان فوق العاده ای داشته باشه.آدم خشکی نباشه شوخ طبع و
سرشار از هیجان باشه اما لودگی هم نکنه.صدای شخص هم
برام خیلی مهمه.این که اهل هنر باشه طبع هنری داشته باشه انقدر اهل حال باشه که تمام تلاشش رو برای رسیدن من به هدفم و یا نزدیک شدن به اون هدف انجام بده. آدم دانا و بلدی
باشه و... بعضی معیارها هم قابل بیان کردن نیستن. ۲۳سالمه
برای ازدواجم دیر نشده ولی دلم هم نمیخواد زیاد سنم بره بالا
احساس میکنم الان بهترین سن برای ازدواج منه چون هر چی
زمان بیشتر میگذره منم حساس تر میشم

خاطره پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ق.ظ http://rahalost.blogsky.com

نمی دونم چی باعث شد فکر کنید که من می تونم نیمه گمشده شما باشم
وقتی متن وبلاگ شما رو خوندم به این نتیجه رسیدم من از چیزی بیزار که شما در مورد ان مشاوره می دهید....

گلی جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:34 ب.ظ http://golnazjoon.blogsky.com

اگه بعد از ازدواج بفهمیم رویاهامون یکی نیست چی ؟؟؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:50 ق.ظ

سلام وقت بخیر
آپ جدید:
در چشم تو حایی نیست...منتظر حضور شما

نرگس چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:51 ق.ظ http://nasems.blogfa.com

در چشم تو حیایی نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد