مشاوره عشق ؛ ازدواج و زناشویی

نگاهی عمیقتر به واقعیت های زندگی

مشاوره عشق ؛ ازدواج و زناشویی

نگاهی عمیقتر به واقعیت های زندگی

روشهای مشاوره از طریق من

دوستان کمک و یاری در ذات من هست ولی هر کار و فعالیتی دلگرمی هم میخواد . برای همین برای مشاوره های خودم مبالغ جزیی و البته توافقی در نظر گرفته ام . 

 

من به صورت تلفنی و اینترنتی و حتی اس ام اس مشاوره میدهم . 

  

دوستانی میان و پیغام خصوصی میذارن ولی چون اطلاعات کاملی نمیدهند انگیزه برای جواب دادن کم میشه .به هر حال به صورت اس ام اس اگر هم صحبتی راحت نیستید در خدمتم ولی همان موقع شاید نتونم جواب بدم و وقتی تعیین میکنم. 

 

من راجع به درمان سنتی و گیاهی هم در مورد اکثر مشکلات جسمی که شایع هست میتونم راهکار و نسخه بدم و هر سه نسخه را 2000 تومان حساب میکنم ولی اگه کمتر بود رایگان است. 

 

شماره تماسم :09306142988

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:56 ب.ظ http://.....

اسمم محمده داداش من از پیراسال در شب قدر عاشق این دختره شدم اونم به طوره عجیب دیدمش تو سفره دادن خاهرم داشتم نون خورد میردم دیدمش دختره با حجاب نماز خون ی نفرم گفته بهش عاشقتم اونم گفته نه ابرو پسره رفته من عاشق این دختر شدم ما خیلی پولدار تریم راستی اون دختر تو روستامونه تو این دو سه سال خیلی دیدمش هرجا خیره شدم بهش بیشتر تو پنج شنبه جمعه هایه این سال چون خاهر و برادرم مردن هی میخام بهش بگم ولی میترسم بگه نه ابروم بره نتونم سرمو ببرم بالا تو روستامون میترسم نگن صبر کنم تا موقع ازدواج از دستم بره چون روستا ما دختراشونو بچه میفرستن خونه بخت اونم همسنه من داداش تو بگو چکار کنم خداییش>؟؟؟؟؟

سلام
اگه به نظرت شرایط و امادگی روحی و مالی داری با اعتماد به نفس برو جلو.
اگه اینها را داری و بگه نه یعنی معیارش برای ازدواج چیزهای دیگس از نظر اخلتقی کس دیگه را میخواد و ابرو رفتن معنی نداره

محمد دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:35 ب.ظ http://....

داداش اره پولو وللش من از یک خانواده اسم رسم دارم نه میدونم عاشق کسی نیست اوناهم از یک خانواده خوبن ولی ما بالاتریم خو باباشم بعد نیستم لوله کشه میترسم به باباش بگه ابروم تو روستا بره پشت سرم حرف بزنن و چیزایه دیگه روستا خودت میدونی که یک کلاغ صد کلاغ میکنن من بگم به دختره عاشقشم میگن الکی ها 100روش میگن؟؟؟؟؟ هر پنج شنبه جمه دارم میبینمش چون خاهرم وبرادرم مرده باباش اشپز خوبیهم هست همه جا هست اونم هست پنج شنبه قبلی میخشاتم بهش بگم ولی هیچ وقت تنها نیست یا با دختر عمو شه یا همکلاسیش یا مامانش چجوری بهش بگم داداش خدایی خیلی گیرم کمکم کن

من که نفهمیدم چی میگی و اینکه کارت چیه و چند سالته و ابنکه گفتی پولو ولش یعنی چی
جواب قبلی که بهت دادم منطقی بود ولی ظاهرا از خواستگاری رسمی میترسی ، خوب میتونی از خانمی که مورد اعتماده بخوای نظرش را بپرسه
نگفتم عاشق کسی هست یا قصد ازدواج نداره یا تو فکرش و معیارهای ازدواجش کس دیگه هست ولی ظاهرا اعتماد به نفست خیلی بالا نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد