مشاوره عشق ؛ ازدواج و زناشویی

نگاهی عمیقتر به واقعیت های زندگی

مشاوره عشق ؛ ازدواج و زناشویی

نگاهی عمیقتر به واقعیت های زندگی

من همراهت میشم

اگه به دنبال درک مفهوم کلی رابطه عشق هستی من یه همراهم ؛ 

 اگه به رویاهات بها میدی  من پا به پای رویاهات میام ؛ 

 اگه میخوای زیبایی هایی که کمتر می بینیم بیشتر ببینیم ؛ من همراهت میشم؛ 

 اگه میخوای با جهان رابطه ها آشنا بشی من همراهت میشم ؛ 

اگه میخوای  چیستی سکس را بدانی و بدونی که میتونه در خدمت آگاهیها ی بشر باشه یا نه من باهات همراه میشم؛ 

 اگه به این حساس هستی که در این مملکت چه بر سر ما ایرانیان می رود من  دوست دارم همراهت بشم ؛ 

 اگر از رابطه ای زخم خورده ای  و همراهی با من آن زخم را التیام  میدهد ؛ من همراهت میشم؛ 

 خلاصه در این زمانه که گفتگو بر سر مسایل اساسی رنگ باخته و فاصله ها جای خود را به 

 رابطه ها داده اند من همراهت میشم ...  

 

این همراهی به خاطر غنی شدن خودم و سهیم کردن دیگران با این مواردی است که مطالعه  

داشته ام و کوتاه به آنها اشاره کردم.

 

۰۹۳۸۸۱۳۰۵۵۸   به صورت پیامک و تماس هم در خدمت دوستان هستم.

  

ایمیل:              chekad33@yahoo.com

 

وبلاگ دیگر من :  www.baleshovgh.blogsky.com