مشاوره عشق ؛ ازدواج و زناشویی

نگاهی عمیقتر به واقعیت های زندگی

مشاوره عشق ؛ ازدواج و زناشویی

نگاهی عمیقتر به واقعیت های زندگی

حس و تجربه ام میگه

اگر مطلب مفیدی بود این حقیر را دعا کنید 

نداشتن دوست دختر عیب نیست عیب وقتی است که جنس مخالف و خلقتش را نشناسی و نخواهی هم بشناسی چون ممکنه برات پیدا بشه موردی و نتونی ارتباط خوب باهاش برقرار کنی و یه جوری ضایعش کنی. 

تنهابودن عیب نیست عیب وقتی است که ارزش خودت را ندانی و واقعیتهای انسانها و اطرافت را خوب نبینی و در رویاها سیر کنی . بالاخره هر رابطه ای بالا و پیایین داره همیشه خوشی نیست ولی در درون خودت با همه آدمها و جهان باشی این خوشی نابود نمیشه بالا و پایین نداره.  

داشتن گرمی و انرژی بالای جنسی عیب نیست عیب وقتی است که بی مورد با آتش آن دامن بزنی که گریبنت را بگیره و تو یه جوری در چنگالش باشی. عیب وقتی است که فکر کنی واقعا خود این انرژی جذابیت و چیز قابل اعتنایی داره . در صورتی که این غریزه و انرژی خودش یه سطح محدوی از انژی به آدم میده باید از آن فراتر رفت ودر آن نموند . باید آن را نردبان کرد و به عشق رسید چون هر چقدر جذابیت و اسرارآمیز هم که باشه بالاخره آن را خدا درونت قرار داده.  

 

سکس بهتر است یا عشق ؟  

بستگی  به ذاتت و نوع نگاهت و تربیتت داره .برخی با راه رفتن کنار خانمی جذاب و خوش پوش و خوش اندام  راضیتر از هر سکسی میشوند برخی هم جز با سکس راضی نمیشوند. بستگی داره بر اساس تفکری که برات شکل گرفته در طول سالیان چه چیزهایی برات زیباتر میشه . ممکنه سالها سکس کنی ولی ندونی اصلا سکس چیه.  

گفتم نوع نگاه و تربیت ولی چون آقایان خود به خود با تغذیه تحریک میشوند حرف دور از واقعیتی شاید باشه ولی خداییش اگر امکانی رفع نیاز با جنس مخالف نیست بیایید سراغ همجنس هم نرویم  هر چقدر خود را توجیه کنیم که غریزه زده بالا دلیلی برای آن نمیشه .ارزش آدم میاد پایین .در شان ما ایرانیان نیست . فوقش خودارضایی کن ولی اینکار را نکن .هر چند خودارضایی هم خوب نیست وبا دفعات زیاد آن کسلی و سستی میاره و برخی بیمارهای دیگر که من خبر ندارم.  

تلسکس خوبه یا بد ؟  

نمیدانم ولی ظاهرا بیشتراز روی ناچاری است به نظر من بهتره با این چیزها خود را کوچک نکنیم .حواسمان باشه خانمها بیشتر ازآن لذت میبرند. 

 

نت برای دوستیابی خوبه یا بد ؟  

در نت نگاه تو نگاه نیست کسی کسی را نمبینه پس پیچوندن راحته . مچ شدن دو نفر سخته  به خاطر ندیدن اولیه.دروغ گفتن راحته .هیچ تعهدی نیست . ولی به نظر من اگه آدمها از خودشون شناخت داشته باشن و با صداقت حرف بزنن و بدونن چی میخوان و خیلی رویا پردازی نکنن میتونه خیلی بهتر از آشناییهای تو خیابان باشه که دو نفر بدون شناخت قبلی آشنا میشن  و معمولا هم رابطه دوامی نداره.