مشاوره عشق ؛ ازدواج و زناشویی

نگاهی عمیقتر به واقعیت های زندگی

مشاوره عشق ؛ ازدواج و زناشویی

نگاهی عمیقتر به واقعیت های زندگی

پاسخ به یک سوال

خانمی حدودا ۲۰ ساله از من پرسید که چرا مردها اینقدر خودخواه و خیانتکارند؟ 

من کمی در این مورد فکر کردم و همان موقع جواب ندادم ولی بعد از تعمق کافی اینگونه 

 جواب دادم و متوجه شدم که مبتلا به خانمهای زیادی در این سنین می تواند باشد چون 

 نمونه هاش را در این فضای مجازی هم دیده ام و از نظرات دوستان هم البته استفاده میکنم. 

جدا از اینکه این خانم چگونه ممکن است رفتار کرده باشد ؛ عشق و رابطه یک زن با مردی 

 که  با او آشنا شده و رابطه ای شکل گرفته است معمولا پاک و بی آلایش است و بخصوص  

در این سنین یک نیاز درونی تقریبا شدید به داشتن جفت و شریک حتی خارج از نگاه به آینده 

 و ازدواج وجود دارد .حتی ممکن است زن با تمام وجود عشق پاکی را به طرف مقابلش هدیه 

 کند  و در انتظار پاسخگویی و درک متقابل طرف باشد .ولی مرد به نظر من در این سنین  

ممکن است در فضاهای دیگری حتی خیالی مثل تجربه کردن یا دلخوش بودن به اینکه  

دوست دختر دارد  ؛و حتی داشتن نگاههای جنسی به زن سیر کند. 

در یک گام بالاتر اگر مرد رشد کافی فکری کرده باشد ممکن است دنبال کسی باشد که 

بیشترین هماهنگی را با او داشته باشد که البته این مساله برای ازدواج مهم می شود؛  

در حالیکه مرد باید بداند که باید مراقب یک دل باشد وقتی صحبت از ازدواج نیست. 

به هر حال بحث راجع به روابط زن و مرد بخصوص آنجا که پای عشق در میان است زیاد 

 است ؛ امید که همگی با ظرافت و آگاهی بیشتری عمل کنیم. 

نظرات 6 + ارسال نظر
فاطیما شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ب.ظ http://fatimapic64.blogsky.com/

سلام
خودخواهی و خیانتکاری یه چیز دوطرفه است
زن و مرد نداره
در مورد این قضیه به عنوان یک دختر مهم اینه که ساده نباشیم و نذاریم دیگران از احساساتمون سوء استفاده کنند
متاسفانه تو این سن دخترها خیلی احساساتی هستند و یه شدت وابسته می شن
همونطوری که خودتون گفتید چون دختر از ته دل طرف رو دوست داره، بیشتر هدفش ازدواجه و وقتی پسر که قصدش چیز دیگری است متوجه این قضیه میشه رابطه رو بهم میزنه
و تنها احساس بدبینی در دختر باقی میمونه...

2hamsar یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ق.ظ http://2hamsar.ir

ممنونم. زیبا بود و البته از روی علم و آگاهی.

رز دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:38 ق.ظ http://roz84.blogfa.com

سلام دوست داشتم لینکت کردم خواستی منو بلینک با حکایت های رز و مورچه کوچولو

رز دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:22 ق.ظ http://roz84.blogfa.com

دقیقا دخترا بیشتر به ازدواج فکر میکنند و استرس زیادی رو تو رابطه ها شون دارن و وقتی پروسه طولانی باشه نمیتونن دیگه دل بکنن و بعد از قطع رابطه خیلی مشکل پیدا میکنند

عاطفه دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ق.ظ http://tasnime-eshgh.blogfa.com

سلام
من هم با نظر شما کاملا موافقم البته بیشتر راجع به خیانتکار
بودن مردها.اما به نظر من هم اکثر مردها خودخواه هستن چرا که
در خیلی از امور اول خواسته ها و منافع خودشون رو در نظر میگیرن تا طرف مقابل البته اینم تقریبا یه بخشی از طبیعت مردهاست.ببخشید ذهنم به خاطر امتحان بدی که دادم بهم ریخته
اینه که نمیتونم مطلبم رو جمع کنم امیدوارم بشه ازشون استفاده
کرد
بازم به من سر بزنید ممنون از حضورتون

رز دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:20 ب.ظ http://roz84.blogfa.com

سلام مرسی جوابت تو وبم با یه پست جدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد