مشاوره عشق ؛ ازدواج و زناشویی

نگاهی عمیقتر به واقعیت های زندگی

مشاوره عشق ؛ ازدواج و زناشویی

نگاهی عمیقتر به واقعیت های زندگی

ناچاریم از تو گفتن ها

از آنجا که بنا بر این گذاشتم که سعی کنم بیانگر واقعیت ها باشم لازم شد جریانی را که  

خانمی بهانه اش شد ؛بازگو کنم. 

بله خانمی آمد و گفت آقا رضا من دنبال یه دوست خوب میگردم اول ای میل بده تا بعد. 

منم گفتم چه جور دوستی میخواهی ؟ گفت یه دوستی سالم و صمیمی 

گفتم :اگر اینطور است پس تاهل و تجرد من نباید برات مهم باشه ولی حدس میزنم دنبال  

ازدواجی و این دوستی مقدمه آن است برات. و اتفاقا همان بود و دوستی به کل فراموش  

شد برای این خانم به دلیلی واهی که اکثرا رایج است و آن بیم خیانت بود. 

نهایتا گفت فقط به عنوان یه خواهر کوچیک در خدمت شما هستم چون حقوق خوانده بود 

و من اطلاعات حقوقی نیاز داشتم. 

به هر حال برای حسن ختام این آشنایی گفتم در روابط انسانی عباراتی مثل خواهر و 

داداش معنی ندارد و اساس رابطه ها میتواند درک متقابل و چیزهای که یک فرد برای ارایه  

دارد ؛باشد و اساسا حتی در زندگی خانوادگی هم ناچار هستیم حتی با پدر و مادر 

 و همسر با عنوان انسان هایی که اسرار و توانایی هایی دارند ارتباط برقرار کنیم. 

ناچاریم وباید این قابلیت را در خود تقویت کنیم تا همیشه در روابط ما عشق و تازگی حضور داشته باشد.

نظرات 3 + ارسال نظر
2hamsar جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:03 ب.ظ http://2hamsar.ir

سلام
مطالبتان بسیار سیر منطقی و عقلی دارد. ممنونم.

رز یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:18 ب.ظ http://roz84.blogfa.com

بابا قالب قشنگ

نرگس یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:21 ب.ظ http://www.narsisdimeh.blogfa.com

سلام آقا رضا!
خواهش می کنم.
من شما رو لینک کردم.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد