مشاوره عشق ؛ ازدواج و زناشویی

نگاهی عمیقتر به واقعیت های زندگی

مشاوره عشق ؛ ازدواج و زناشویی

نگاهی عمیقتر به واقعیت های زندگی

و اکنون ...

از آنجا که مطالعاتم  را در حدی دیدم که می توانم راههایی را در جهت درک عمیقتر مفاهیم  

و انتخاب بهتر و بهبود روابط ارایه کنم ؛ در ادامه به این شیوه در خدمت دوستان هستم. 

سوالات و نظرات به صورت خصوصی به من میرسد و خصوصی هم جواب میدهم مگر اینکه جنبه  

کلی داشته باشد. 

در بحثها همواره تاکید براین است که آگاهی هر وضعیتی را میتواند تغییر دهد و نیز عشق ؛همه  

چیز را میتواند تحت تاثیر قرار دهد. 

اگر توانستم راهی را نشان دهم و نمایانگر واقعیت ها باشم ؛ چیزی جز دعای خیر نمی خواهم.

 

شماره تماس و ایمیل در پایین آمده است. 

 

مباحث در پیش :  

الف-عشق  

۱- عشق ورزیدن توانایی و خاصیت هر کسی است. 

۲- آیا باید به عشق خودم برسم؟ 

۳- احساس تنهایی های ما از کجا ناشی می شود؟   

۴- فرق عشق با علاقه و دوست داشتن 

۵- همراهی یک نیمه و عشق انسان لازم است برای ورود به بعضی جهان ها ولی زندگی همه چیز است و حرکت تکاملی انسان توقف ناپذیر.

 

ب- ازدواج  

۱-نیمه خود را چگونه بشناسم؟  

 

 ج-جنسی و زناشویی  

۱- یار و همسرم با من خواهد ماند؟ 

۲- با طغیان غریزه و نیروی جنسی چه باید کرد وقتی امکان ازدواج نیست؟ 

۳- اصل و اساس رابطه جنسی و سکس  

۴-به چه زنی سرد مزاج گفته میشود؟