مشاوره عشق ؛ ازدواج و زناشویی

نگاهی عمیقتر به واقعیت های زندگی

مشاوره عشق ؛ ازدواج و زناشویی

نگاهی عمیقتر به واقعیت های زندگی

نیمه من

نیمه من گاه شک می کند در کم و کیف دوست داشتنم ؛ من هم تلاشی برای اثبات آن  

نمیکنم ؛ فقط تاکید میکنم آنچه زیباست دوست داشتنی است حتی با نگاه.

نظرات 1 + ارسال نظر
سوسن دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ق.ظ http://www.zann.blogsky.com

سلام
شما روان شناس هستید؟
حداقل اینه که خیلی کتابای روانشناسی می خونید.
سوال مطلب را فهمیدم اما اگه میشه جوابش را برام باز کنید
نیمه من یعنی همسرم
شک می کند یعنی اون روز به اندازه کافی بهش توجه نکردم و اورژانسی باید یه چیز اصیل و زیبا برای تعریف کردن و تحسین کردن پیدا کنم و الا با غصه و دلگیری به خواب می ره
امتا بی تفاوتی تو اینجا وقتی اینقدر خوب قضیه را می فهمی کار درستی نیست
اشتباه محض است
فهمیدن سوال نیمی از جواب است
یه جواب مناسب پیدا کن شاید به درد بقیه هم بخوره
فقط نگاهش می کنی
عین یه .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد